Musta se oli välillä vähän creepy, kun kyse on kuitenkin serkuksista, eikä veljeksistä. Minähän en näytä keneltäkään. Juhlissa oli tarjolla jääkylmiä limsatölkkejä, kermaperunoita, pastaa, sieni- ja pippurikastikkeita, kanasalaattia, suklaa- ja täytekakkua ja keksejä. Ihmisiä oli paljon ja sain vähän puhuttua ruotsiakin. ;-) Lupasin Kallen äidille, että otan pojasta pihalla ylimääräiset rippikuvat, joten alla pari niistä.
Komeasta pojasta on helppo ottaa hyviä kuvia.
Me neljä serkusta: minä, Kalle, Ville ja Olli.
Muutin sittenkin rytmiäni tälle aamulle. Energiataso on aika matala, joten kirjoittelin blogijutut valmiiksi nyt aamukahvin ohella ja hoidan siivoilut kunnolla herättyäni. Kannattaa muuten aamumusiikkina kuunnella Hunter Hayesia. Hyviä biisejä!
from TEA MARIKA http://ift.tt/1IVzKx0
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti