maanantai 25. heinäkuuta 2016

FREE WILLY

DSC01316
Näitä mun heräteostoksia... Ostettiin kaverin kanssa varmaan kuukausi sitten kyseinen uimavalas ja siitä asti se on köllötellyt kotikotona mun huoneessa. Nyt vihdoin viime viikonloppuna otin sen mökille mukaan. Ton päällä oli kyllä niin kivaa uiskennella, lukuun ottamatta paria paarmaa jotka mua kiusas. Näistä bikinikuvista tuli mieleen, että harmittaa ihan hemmetisti kun mä en pääse nyt niin usein salille mitä haluaisin... Mua ei hirveesti huvita mennä mun kotikaupunkiin pelkästään sen salin takia. Mä käyn siis EasyFitillä, jossa kuukausimaksu on 20€. Se olis normaalisti 30€, mutta töiden takia saan vähän halvemmalla. Tuntuu että nyt mun salireissut on liian suunniteltuja, eikä tuu enää niitä extempore salireissuja. En voi enää käydä "nopeesti salilla" vaikkapa ennen töitä. Pitäis herätä ihan järkyttävän aikasin ja joo, säästän ne aikaiset herätykset tohon koulun alkamiseen.

Tietääkö ketään Turun keskustan alueelta mitään laadukasta ja muita vähän halvempaa salia? Apua kaivattaisiin. :-(
DSC01280DSC01266DSC01326

from about my life http://ift.tt/2atlunk
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti