sunnuntai 29. toukokuuta 2016

Tea Marika prätkäajelulla

KevariKevari
Ei fiksua hyppiä mahdollisesti murtuneella jalalla.

Mulla on ollut oikein kivaa tänään. Iskä ehdotti, että pestäisiin moottoripyörä ja käytäisiin lounaalla kiinalaisessa ravintolassa. Suostuin tietenkin ja hyppäsin hänen kyytiinsä Ollin ajaessa vierellä kevarillaan. Pysähdys Shellillä oli huomattavasti mun luuloja pidempi, joten päätin veljeni kanssa pitää pienen kuvaussession. Kuvasin häntä pyöränsä kanssa ja sitten olikin mun vuoro häröillä saman vempeleen ympärillä. Mun mielestä kuvista tuli tosi kivoja, vaikkei kyseessä ollutkaan järjestelmäkamera, vaan pienempi android-pokkari. Laatuhan siinä on huima, mutta käsituntuma ei ole mulle entuudestaan kovin tuttu.

KevariKevariKevariKevariKevariKevariKevari

Pyörähdettiin pienellä lenkillä ruoan jälkeen ja huomasin moottoripyöräpelkoni lieventyneen. Kun tajusin, ettei prätkä kaadu jyrkissäkään mutkissa, eikä tuuli kaada meitä joka suoralla, rauhotuin huomattavasti. Pystyin ensi kertaa nauttimaan koko matkasta!

from TEA MARIKA http://ift.tt/1Umb4TB

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti