maanantai 25. huhtikuuta 2016

HELSINGISTÄ MUKAAN TARTTUNEET

DSC00362
Monki on ehdottomasti mun lempikauppa, joten ihmettelin hieman miksi löysin sieltä tällä kertaa vaan yhden vaatteen. Raitapaita maksoi 10€. Oon kuolannut jo hetken Marimekon raidallista paitaa joten ehkä tämä ihanuus lievittää mun ostoshalujani hieman. Btw miks Monkia ei oo Turussa?!

Heti raitapaidan ostettuani halusin hankkia siihen sopivat mustat boyfriend farkut. Seppälän alelootasta löytyi juuri sopivat ja kaks aletuotetta kun sai yhden hinnalla niin farkuille ja yhdelle peruspaidalle jäi yhteensä hintaa 10€, ei paha. Raitapaidan ja näiden farkkujen yhdistelmää tulossa paremmin varmasti asukuvissa!
DSC00348
Olihan sieltä Helsingistä pakko raahata vähän meikkejä mukaan. Nyxin osastolta Sokokselta löysin kivoja juttuja. Lip primer on siis huulten pohjustusaine, jota levitetään hieman huulirajan yli. Liquid Suede huulipuna oli niin ihanan värinen että mun oli pakko ostaa sen! Se on siis noinkin lila mitä tuo putkilo antaa näyttää, tosin mattapintaisena. High Definition poskipunan ostin ruskean sävyssä. Aattelin käyttää sitä varjostusvärinä! Matte Lipstick on ostettu täältä Turusta päin sävyssä Butter.
DSC00357DSC00370
Mä ihastelin jo H&Mn kuvastossa tätä ihanaa Coachella-malliston toppia. Mun onnekseni Helsingissä oli vielä yks samanlainen toppi mun koossa ja se näytti päällä kivalta. Sopii varmasti täydellisesti boyfriendfarkkujen tai sit kesällä farkkushortsien kanssa! Taustalla näkyy se perustoppi jonka otin toisena aletuotteena Seppälästä.
DSC00363
Leviksen tavallinen harmaa t-paita oli ihan must have. Mun oli pakko palata liikkeeseen hakee tämä paita koska se jäi kaivelemaan mieltä. Tiiätte kaikki varmaan sen tunteen kun ei vaan saa vaatetta pois mielestä.. :-D

Mulla ei ookkaan ennen ollut lyhkästä salitoppia, mut en voinut vastustaa H&Mn mustavalkoista ihanuutta. Oon käyttänyt tätä pari kertaa ja pakko myöntää, että tuntui kyllä tosi oudolta olla ekaa kertaa lyhyt toppi päällä treenatessa!


from about my life http://ift.tt/23VMv86
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti