maanantai 30. marraskuuta 2015

Nou Probleem Marraskuussa..

päiväkirjapitkästäaikaajee

Ostin pitkästä aikaa päiväkirjan. Pienempänä raapustelin lähes päivittäin tapahtumia vihkoisin sun muihin ja näin myöhemmin ne ovat olleet niin nostalgista luettavaa. Monen vuoden breikki on ollut päiväkirjaan kirjoittamisesta, mikä harmittaa tosi paljon, mutta josko tämä tapa nyt elpyisi takaisin mun päiväjärjestykseen. Olisi sitten kiva lueskella omia ajatuksia taas muutaman vuoden päästä!

eurokangassneakpeak

Innostunut ompelusta. Mä oon käynyt pariin kertaan Eurokankaalla penkomassa jämäpaloja ja löysin kivan tuollaisen vihertävän trikookankaan viime kerralla. Tarkoituksena olisi ommella siitä varmaan hametta, kunhan saan nämä koulujutut ensin pois päiväjärjestyksestä. Tein jo sellaisesta rääsykankaasta koehamosen, ettei ihan pieleen toivottavasti ainakaan menisi sitten varsinainen yritys. Kangasta ei nimittään ole tuhlattavaksi oikeastaan yhtään..

ruotsinkirjojaapua

Oon panikoinut koulun kanssa. Kaikki muut kurssit alkavat olla omalta osaltani loppuneet, mutta ruotsin koe häämöttää pelottavana mörkönä ensi viikolla. Eniten kammoksuttaa puhetentti, koska mun ruotsin puhuminen on rajoittunut pitkälti tuntien paritöihin, jauks. Muutenkin perussanasto ja ihan simppelit kielioppijutut tuntuvat unohtuneen ja vaativat kertausta, paniikki. Haluaisin kuitenkin selvitä vähän paremmin kuin hipoen mennä riman yli.. Ei se auta kuin tavata ja toivoa, että asiat juurtuisi pähään..

Ja oonhan mä luonnollisesti kironnut tätä pimeyttä, vuoroin sataa vettä ja räntää, mutta huomenna on joulukuu, jee. Mulla ei ole vielä vaan joulukalenteria, asia pitää korjata seuraavalla kauppareissulla. Luntakin saisi mun puolesta olla itse asiassa. Mutta ei kait mulla muuta, nähdään taas pian! :)

from NOU PROBLEEM http://ift.tt/1NYflH9

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti