sunnuntai 16. elokuuta 2015

Tea Marika kallen rippijuhlat

Aleksin juhlien jälkeen ajettiin Porvooseen mun serkuille syömään lisää ruokaa - - oli tosi hyvää mutta oltiin myös tosi täynnä - - ja herkkuja. Kalle ja Olli näyttivät jossain vaiheessa mun mielestä lähes samalta ja about Kallen ikäisenä, eli vuosi sitten veljeni olikin aikalailla tämän näköinen.

Rippijuhlat Kalle

Musta se oli välillä vähän creepy, kun kyse on kuitenkin serkuksista, eikä veljeksistä. Minähän en näytä keneltäkään. Juhlissa oli tarjolla jääkylmiä limsatölkkejä, kermaperunoita, pastaa, sieni- ja pippurikastikkeita, kanasalaattia, suklaa- ja täytekakkua ja keksejä. Ihmisiä oli paljon ja sain vähän puhuttua ruotsiakin. ;-) Lupasin Kallen äidille, että otan pojasta pihalla ylimääräiset rippikuvat, joten alla pari niistä.

Rippijuhlat KalleRippijuhlat Kalle
Komeasta pojasta on helppo ottaa hyviä kuvia.

Rippijuhlat Kalle
Me neljä serkusta: minä, Kalle, Ville ja Olli.

Muutin sittenkin rytmiäni tälle aamulle. Energiataso on aika matala, joten kirjoittelin blogijutut valmiiksi nyt aamukahvin ohella ja hoidan siivoilut kunnolla herättyäni. Kannattaa muuten aamumusiikkina kuunnella Hunter Hayesia. Hyviä biisejä!

from TEA MARIKA http://ift.tt/1IVzKx0

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti