torstai 13. elokuuta 2015

Sadepisaroita Niittykukkasilla Kesästä syksyyn

Elokuu on mulle viimeinen kesäkuukausi, mutta samalla ensimmäinen kuukausi, jolloin alkaa haaveilla syksystä. Tänä vuonna kesä on alkanut kunnolla vasta siinä vaiheessa, kun mä oon suunnannut ajatukseni jo pikkuhiljaa alkavaan syksyyn. Ainakin säiden puolesta tää viikko on ollut niin ihanan lämpöinen, toivottavasti saadaan nyt nauttia tästä lämmöstä koko kesän edestä! Vaikka kesä on ihanaa aikaa, syksy taitaa kuitenkin olla mun lemppari vuodenaika. Oon innoissani etsinyt kivoja villasukkaohjeita, suunnitellut diy-projekteja sisustukseen liittyen, etsinyt uusia kiinnostavia kirjasarjoja, haaveillut täydentäväni ennestäänkin pursuvia teevarastojani sekä suunnitellut hautautuvani muhkeiden neuleiden sisään ihailemaan kaunista ruskaa ja käppäilemään kirpeissä syysaamuissa. Ihana kesä, vielä ihanampi syksy.


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/1WlbM54
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti