lauantai 15. elokuuta 2015

Riikanblogi EKA EKALUOKKALAISENI

IMG_3586

IMG_3586IMG_3603 IMG_3590 IMG_3591 IMG_3581 IMG_3580 IMG_3605

Siinä se oli. Ensimmäisen ekaluokkalaiseni eka koulumatka. Mukana menossa oli hänen paras kaveri, Kallion kulmat ja jännittyneet aikuiset ja lapset. Hyvin meni.

Ensimmäisen ekaluokkalaiseni vaatetuksesta ja tarvikkeista vastasi: Mekko/Petit Bateau (Little Copenhagen)*, sukat/Virosta, Lippis/Stadium, Reppu/Cath Kidston (vahna), Penaali/ itse tehty, Puhelin/vanhempien vanha iPhone ja Crocsit/Crocs* (*saatu näkyvyyteen)

Täällä muuten kaaos saatu hallintaan, vaatehuoneessa näkyy taas lattia, pesukoneet on pyörineet ja ”Riikan valtakunnassa” on taas kaikki hyvin ;). Erityiskiitos  naapurin perheelle avusta ja lasten vaihdoista. Nyt niihin vanhoihin kommentteihin vastaamaan ja kuullaan taas.

Riikka

ps. terkkuja miehelle ja Jaakobille mökille.

Seuraa blogiani Facebookissa, Blogilistalla, Instagramissa tai Bloglovinin kautta.



from Riikan blogi http://ift.tt/1IROvRd
via IFTTT

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti