Moikka ja rentoa sunnuntaita iltaa sinne! Mulla menikin koko viikonloppu töissä ja työputki jatkuu vielä muutaman päivän kera koulun. Perjantaina tosiaan starttasi se iki-ihana koulu jälleen, ja samalla toinen sekä viimeinen vuosi merkonomi opinnoissa! Kylläpäs tämä aika hujahtaa äkkiä.
hame - H&M
toppi - Kapphal
kukkaro - Guess
balleriinat - kirppis
Mutta löpinät sikseen ja mennään tämän postauksen pääaiheeseen eli yhden hellepäivän asuun! Hankin tämän hameen jo viime kesän lopussa H&M :ltä ja nyt vasta sain sen vetäistyä päälle. Hame on kellomainen ja kuosiltaan ihanan kukkainen ♥ Värikkään kuosin ja harmaan pohjavärin takia yhdistin sen simppelisti mustaan toppiin ja balleriinoihin sekä kirkkaaseen guessin lompakkoon, mun mielestä oikein toimiva combo!
Mitäs te tykkäätte? Iskeekö värikäs kukkakuosi teihin? :)
from MISS JOY http://ift.tt/1NzfhiA
http://ift.tt/1IvnVNt
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti