toppi Forever21 // kimono Primark // farkut Mango // lenkkarit Nike // kello Guess
Omaan silmääni asu näyttää aika freesiltä puhtaan valkoisen ja siistien housujen ansiosta. Ida olisi yhdistänyt asuun kultaiset (vai oliko se sittenkin hopeat?:D) ballerinat, joita ei kuitenkaan valitettavasti minun kenkäkokoelmistani löytynyt. Näin ollen asuun valikoituikin uudet Niket, jotka pääsivät tässä kokonaisuudessa ensikertaa käyttöön. Ehkä juuri lenkkarit saivat minut tuntemaan oloni tässä outfitissa mukavan kotoisaksi ja itsevarmaksi, ballerinat eivät ole kumminkaan ihan sitä ominta minua. Myös huulipunan käyttöä olen arastellut paljolti, mutta tässä asussa se näyttää itseasiassa yllättävän kivalta eikä liian yliampuvalta. Tykkään!
Ihana Ida tekee videoita Youtubeen ja hänen videonsa saavat kyllä aina hymyn huulille! Idan kanavaa pääset seuraamaan tästä.
Mitäs mieltä te olette näistä vähän erilaisista asukuvista? ;)
from Dreams of Paradise http://ift.tt/1KkDiXo
http://ift.tt/1QUkjqj
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti