Mulla on ollut todella kauan ostoslistalla boyfriend farkut. En oo kuitenkaan löytänyt täydellisiä kyseisiä pöksyjä, mutta nyt pari päivää sitten H&Mssä näin nämä Mom jean -pöksyt. Tämä malli sopii ehkä mun kropalle paremmin kuin boyfriend malliset ja oon niin ilonen että ostin nämä! En olis ikinä kuvitellut tuntevani oloani näin mukavaksi löysissä farkuissa, koska yleensä mua ärsyttää jos farkut on ihan pikkusenkin liian löysät. Näihin mä kuitenkin oon ihan rakastunut!
from about my life http://ift.tt/1IKKOwH
http://ift.tt/1G6NSif
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti