torstai 13. elokuuta 2015

A piece of inspiration KENGÄT SYKSYKSI

Tadaa, tässäpä uudet syksykenkäni! Hankin ekat Vansini noin vuos sitten ja totesin kyseisen merkin kengät niin huipuiksi että päätin samassa merkissä pysyä edelleen. Ne ekat on vielä oikein hyvässä kunnossa, mut syksyä kohden halusin vähän muhkeemman version hauskalla värityksellä. On kyllä tullu huomattua vuosien varrella halpis- ja laatutennarien ero aika selvästi. Hyviä kenkiä käyttää parhaassa tapauksessa monta vuotta, mutta halpikset on (ainakin mulla olleet) se yhen kesän juttu jonka jälkeen täyttä roskiskamaa. Nämä löytyi siis Carlingsin alennusmyynneistä, käykääs kurkkaa sieltä jos uudet Vansit houkuttaa :)


from A piece of inspiration http://ift.tt/1J1Q6B1
http://ift.tt/1fcpupQ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti