MEKKO JUNKYARD / PAITA BIKBOK / KENGÄT & REPPU VANS / PÖKSYT GINA TRICOT
Kuvat: Juulia / Diamonds and pearls
Tuntuu hulluta ajatella, että kuusi vuotta sitten astelin sisään tämän koulun ovista ja aloitin lukion. Siis kuusi vuotta, mitä!! Taustalla näemme vanhan kunnon Jyväskylän Lyseon lukion, joka tällä hetkellä ei ilmeisesti ole enää käytössä. Tuosta koulusta en kuitenkaan koskaan valmistunut, kun vaihdoin jo ekana vuonna toiseen lukioon. Lukioaika oli kyllä kivaa, muistelen lämmöllä. Ja parin viikon päästä taas uusi koulu kutsuu, iiks! Hyvä että saatiin vielä muutamat lämpimät päivät niin sain pitkästä aikaa tuon yhden lempparimekon käyttöön :)
from A piece of inspiration http://ift.tt/1DXglwo
http://ift.tt/1fcpupQ
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti