maanantai 27. heinäkuuta 2015

HEINÄKUUN OSTOKSIA

DSC07827DSC07832
♥ Pari teistä varmaan huomasi mun instagramissa jo kuvan näistä kahdesta ihanuudesta! Tallinnan reissulta tarttui mukaan parit Niken kengät. Suomessa nämä kengät on ihan hirveen kalliita, maksaa helposti satasen. Virossa maksoin näistä kahdesta kenkäparista vaivaiset 115 euroa. Olin niin onnellinen kun mentiin äidin kanssa pariin urheilukauppaan, sanoin hänelle heti että mä ostan kahdet! :-D
DSC07847
Onko olemassa oikeesti mitään parempaa kuin Ebay? Kuolasin yhdessä blogissa tätä croptop ja korkeevyötäröiset shortsit -settiä ja mun oli pakko mennä itsekin metsästämään tätä Ebaysta. Kangas on oikeesti tosi hyvälaatuisen tuntuista, ja hintaa tällä tais olla about 8 euroa. Tämä asukokonaisuus näkyy paremmin asukuvissa, jos Suomen sää sallii ja mä kiireiltäni kerkiän.
DSC07846
♥ Vähän lisää ostoksia Tallinnasta. Ostin pari paitaa, sininen toppi on New Yorkerista ja sillä tais olla hintaa about 3 euroa. Keltaisen banaanipaidan ostin ihan vaan lähinnä yöpaidaksi ja kotiolosuhteisiin. Ostin sen Reserved-nimisestä liikkeestä. Onko normaalia et ostin mun poikaystävälle enemmän yläosia kuin itselleni?
DSC07844
♥ Vielä yks vaateostos Virosta. Kyseessä on siis rennot pöksyt New Yorkerista vähän oudolla kuosilla, me likey. Hintaa näillä oli 13 euroa.
DSC07836
♥ Laivalta ja Virosta ostin parit kosmetiikkajutut. Laivaltahan on pakko ostaa aina vähintään yks Victoria's secretin tuoksu ja nyt kyseessä oli Surficide. Mun mielestä tä tuoksu on tosi freesi ja kesäinen. Tuoksuu kotona viel paremmalta kun siellä laivalla kun oli muutenkin ihan huuruissa niistä kaikista tuoksuista. :-D 

Mun on pakko ostaa Virosta aina hammastahnaa, yleensä Vademecumin valkaisevaa. Nyt sitä ei kuitenkaan ollut saatavilla niin otin hyllystä jonkun toisen valkaisevan.
DSC07841
♥ Laivalta ostin Cliniquen meikkivoiteen. En oo vielä päässyt testaamaan tätä mut toivottavasti olis hyvää ettei mennyt 30 euroa hukkaan. Lahjaksi sain tämän ostamisesta saman merkin kosteuttavan kasvosprayn josta oon kyllä tykännyt! Ei tarvii rasvata kasvoja esimerkiks suihkun jälkeen kun pari ruiskausta tätä riittää.


from about my life http://ift.tt/1h1yXRN
http://ift.tt/1G6NSif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti