Kuvat: Jenni
Käytiin tasan viikko sitten Yyterissä. Niin, siellä missä pitäisi paistaa aurinko ja ihon päivettyä kauniisti. Onneksi lähdimme sinne kiuvausfiiliksillä ja ajatuksella, että aurinko on vain plussaa! Noh, ei paistanut aurinko Yyterissä, mutta Porin keskustassa kyllä :-D Yyteristä on tulossa vielä erillisiä postauksia muutama, sen verran materiaalia kertyi! JIHUU!
Tykkään näistä kuvista aika paljon. Yksinkertaiset värit, kontrasti ja kuva-asettelu ovat mieleeni. Kiitos Jenni! Mulla on päällä lemppari-kimono Minimumilta. Hapsut luovat helposti rennon fiiliksen, vaikka kimono muuten on siisti ja simppeli.
Miltä näyttää Yyteri ilman aurinkoa? Mun mielestä ei yhtään pöllömmältä! Se voi tosin johtua siitä, että vietän tänään kuitenkin vapaapäiväni omalla pihalla auringon alla, epätoivoisesti hieman väriä toivoen. Oon ollut kaikki kaikki kolme ja puoli hellepäivää töissä ja nyt on mun ainoa tilaisuus!! NONIIN AURINKO! ANNA PALAA!! :-D
from R - Riikka K http://ift.tt/1JVobIc
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti