Mies toi kerran kaupungista tullessaan vaimolleen laatikollisen herkkuja (tietty niitä sokerittomia ;) ) ja pakkohan ne oli raportoida.
Ehdottomasti parasta oli tietty toi pana chocolate, Raw bitet saavat plussaa kauneudestaan ja lapsiystävällisyydestään (oikeasti, kun tykkäävät) ja tuosta inkiväärijuomasta taitaa tulla uusi suosikkini. nam..
Ainoan miinuksen sai tuo erikoisen makuinen Chia-patukka, mutta ehkä siihenkin tottuisi. Nyt iskikin hirveä inkiväärijuomahimo ja pakkohan sitä on lähteä metsästämään.. Ihanaa iltaa ja teille ja kuullaan taas!
Terveisin,
Riikka
ps. noi nallekarkit ei sitten ollut mulle ;)..
Seuraa blogiani Facebookissa, Blogilistalla, Instagramissa tai Bloglovinin kautta.
from Riikan blogi http://ift.tt/1Nz4SmV
via IFTTT
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti