Siinä se oli. Ensimmäisen ekaluokkalaiseni eka koulumatka. Mukana menossa oli hänen paras kaveri, Kallion kulmat ja jännittyneet aikuiset ja lapset. Hyvin meni.
Ensimmäisen ekaluokkalaiseni vaatetuksesta ja tarvikkeista vastasi: Mekko/Petit Bateau (Little Copenhagen)*, sukat/Virosta, Lippis/Stadium, Reppu/Cath Kidston (vahna), Penaali/ itse tehty, Puhelin/vanhempien vanha iPhone ja Crocsit/Crocs* (*saatu näkyvyyteen)
Täällä muuten kaaos saatu hallintaan, vaatehuoneessa näkyy taas lattia, pesukoneet on pyörineet ja ”Riikan valtakunnassa” on taas kaikki hyvin ;). Erityiskiitos naapurin perheelle avusta ja lasten vaihdoista. Nyt niihin vanhoihin kommentteihin vastaamaan ja kuullaan taas.
Riikka
ps. terkkuja miehelle ja Jaakobille mökille.
Seuraa blogiani Facebookissa, Blogilistalla, Instagramissa tai Bloglovinin kautta.
from Riikan blogi http://ift.tt/1IROvRd
via IFTTT
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti