Anteeksi, kun lupasin palata blogin pariin pari päivää sitten. Enkä palannut. Anteeksi, kun luulin selviäväni yhdestä venevartioyövuorosta helposti. Edelleenkin olen niin väsynyt siitä, että perjantai-iltana valvominen tuntuu aivan mahdottomalta. Anteeksi, kun luulin arkeen palaamisen olevan niin helppoa. Eihän se sitä ihan ollutkaan. Anteeksi, kun en ole vieläkään saanut pyykkejämme pestyä ja koko kotimme on kaaoksessa (tai no pari huonetta). Anteeksi, kun en pysty bloggaamaan ennen kuin kaaos on saatu hallintaan. Anteeksi, en ole saanut julkaistua vieläkään Mia Höytö-arvonnan voittajia. Anteeksi, kun en ole vastannut moniin ihaniin kommentteihinne. Palaan niihin ihan kohta.
Joo hiukan vastoinkäymisiä on arkeen paluussa ollut, mutta nyt alkaa homma hiipumaan siihen toivottuun suuntaan ja aika rytinällä (niin kuin on aina tapana ;) ). Sain pari todella hyvää puhelua (yksi homma etenee kovaa vauhtia), lapset tulivat kotiin onnellisina ja iloisina ja nyt on viikonloppu kotikaaoksen tyrehdyttämiseen. Pieniä on ongelmat olleet, mutta väsyneenä tuntuivat suurilta. Pakko se vaan oli todeta ja onneksi on blogi sitä varten ;).
Riikka
ps. ai niin ja mun insta ei toimi (hävisi lomalla jonnekin), mutta eiköhän sekin homma kohta selviä..
Seuraa blogiani Facebookissa, Blogilistalla, Instagramissa tai Bloglovinin kautta.
from Riikan blogi http://ift.tt/1Msm9B6
via IFTTT
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti