Lisää Bogisi Listaan

Sivut

sunnuntai 16. elokuuta 2015

Closer To The Edge FESTARIFIILISTELYÄ

Heippa! Istuskelen tällä hetkellä autossa määränpäänä Haaparanta (ja Ikea!! ) ja päätin, että voisin heittää pienen throwbackin viime viikonlopulle. Viime viikonloppuna oli siis juurikin se Rovaniemen oma festivaali Simerock, josta puhuinkin viime postauksessa. Siellä käymisestä on syntynyt jo jokavuotinen perinne, joten olihan siellä pakko tänäkin vuonna käväistä :-D Tänä vuonna yllätti myös ihan hyvä artistikattaus suomalaisartisteista, joten miksipä sitten ei oltais vietetty loman viimeistä viikonloppua tällä tapaa! UntitledUntitledVietin viime Sime-viikonlopun Miran, Millan ja Emilian kanssa ja koomisinta tässä on se, että tutustuttiin Miran ja Millan kanssa ensimmäisen kerran juurikin Simerockissa kaksi vuotta sitten ja tuntuu ihan, että oltais tunnettu ikuisuus, haha! UntitledMun henkilökohtainen lemppari oli ehdottomasti Haloo Helsinki!, ja niitä odotinkin viikonlopulta kaikkein eniten. Eturivi oli siis ihan must :-D Haloo Helsinki! kuuluukin mun suosikkibändeihin, eikä HH! jättänyt tälläkään kertaa kylmäksi. Ihan järjettömän hyvä lavashow, ja livenäkin muutenkin ihan älyhyvä, oi että  Mulla oli koko keikan tosi hyvä fiilis, hyvässä seurassa! UntitledUntitledUntitledUntitledEn tiedä tiesittekö (enkä tiedä voisiko musta kuvitellakaan), mutta tykkään tosi paljon myös suomiräpistä, joten festarin räppäreitäkään ei tietenkään voinut missata! Stepa on ollut molempina vuosina tosi hyvä, mutta tämän vuoden keikka oli musta ehkä parempi kuin viime vuonna. Ja Stepan keikka olikin kans yks tämän vuoden lemppareista, heh :-) Eikä muutkaan räppärit tosiaankaan huonoja olleet!
Untitled
Simerockin yks hyvistä puolista on se, että näkee samalla tuttuja, joita ei kovin usein näe! Otin nää festarit ehkä enemmän sellasena fiilistelynä, joten kuvamateriaaliakaan ei kertynyt kovin paljon, mutta oli kuitenkin kaikinpuolin kiva viikonloppu - ja jospa sitä ensi vuonnakin suunnattaisiin uudelleen! Kävittekö te tänä kesänä millään festareilla?


from Closer to the edge http://ift.tt/1TJVELP
http://ift.tt/1IVaZOF

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti