torstai 13. elokuuta 2015

Tea Marika favorite shirt

Mulla on uusi lempipaita! Te ootte mahdollisesti nähneet mun sinisen ruutuflanellin instagramissa ja snapissa monta kertaa jo, mutta mä rakastuin siihen heti niin kovasti, etten malta olla käyttämättä. Nyt se kuitenkin joutaa pesuun, nyyh.

Mitä oon tehnyt tänään? Sain viestiä Verkkokaupasta, että mun tilaama kuvausvalo on saapunut varastoon ja mun pitäisi käydä se sieltä hakemassa piakkoin. Muistin, ettei bussikortissani ollut enää arvoa, enkä raaskinut taas käydä sitä täyttämässä, joten ratkaisuni oli: mopo. Ajelin sitten pikkuteitä yli puoli tuntia Jätkäsaareen, lunastin tilaukseni, nappasin mukaan parit herkut ja köröttelin bensiksen kautta kotiin. Kotona katselin vaan dokumentteja eri aiheista - - mm. ruokavalio, fysiikan lait, eläimet luonnossa sekä hiustenhoito - - ja kuten huomaatte, mun kiinnostukseni ulottuu laajalle. Yksi päänvaivaa ja harmaita soluja aiheuttanut video on tämä. Yritä siinä sitten ymmärtää neljättä ulottuvuutta muullakin kuin Linnanmäen leffateatterin tasolla. Aijai, sai mut kiinnostumaan taas opiskelusta!

YardYardYardYard

Huomenna mulla on tiedossa mielenkiintoinen päivä, jonka taltioimista My day -muotoon harkitsen vakavasti. Asia liittyy Tubeconiin ja sen perustajaihmisiin ymmärtääkseni. Huomenna on jonkinsortin seminaari, missä mun on määrä toimia yhtenä puhujista. En osannut jännittää tilaisuutta etukäteen, kunnes tiedotteessa luki ohjeita mikrofonien asennukseen ja sisältöön liittyen, jaiks! En ole koskaan ollut se rohkein puhuja, vaikka mielelläni suollankin tekstiä mulle mieluisista aiheista. Kerron myöhemmin, miten meni ja jännitinkö turhaan. Onneksi tubemaailman huiput ovat vierelläni pitämässä seuraa ja jakamassa jännitystä!

from TEA MARIKA http://ift.tt/1ILBmcv

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti