torstai 9. kesäkuuta 2016

Sadepisaroita Niittykukkasilla LIFE LATELY

Heti ekana iloisia uutisia: mun selkä alkaa olla paremmassa kunnossa! Kiitos teille hurjasti tsempeistä, tuesta ja vinkeistä Ne merkkaa mulle aina aivan valtavasti! Täytyy vaan jatkossa muistaa olla varovaisempi, ettei selkä pääse enää kipeytymään yhtä pahasti. 

Mä vietän tänään erittäin tervetullutta vapaapäivää, sillä stressi on taas nostanut ihanasti päätään. Luulin että kaikki helpottaa kandin jälkeen mutta mitä vielä :D Luulen stressin edenneen sen verran pahaksi, ettei siitä noin vaan päästäkään eroon. Stressaan kaikkia pikkujuttuja, ja tällä viikolla onkin kyllä ollut oikeasti paljon hommaa. Siihen päälle vielä hurja jatkuva väsymys, kipeä selkä, työt, parisuhteen ja harrastusten ylläpito. En vaan osaa olla enää, ja omille jutuille on viime kuukausina jäänyt aivan liian vähän aikaa. Oikeastaan olemattomasti. Vapaapäivät ovat nytkin menneet usein Jussin kanssa, mikä on tietysti aivan ihanaa. Kuitenkin kuvittelen että niistä harvoista yhteisistä päivistä täytyy ottaa kaikki irti, ja omat jutut jää ja kasaantuu sitten niille muille päiville. Usein oonkin yhteisen viikonlopun jälkeen ollut ahdistunut ja stressaantunut, kun en vaan ehdi tehdä kaikkea. Kunpa voisin vaan ajatella että syksyn ja mun Joensuuhun paluun myötä kaikki helpottaa, mutta kun ei helpota. Toki nähdään enemmän ja vietetään varmasti viikoittain noin puolet viikosta yhdessä, mutta esimerkiksi yhteenmuutosta voi alkaa haaveilla vasta kahden vuoden päästä. Ajatus siitä on melkoisen raastava. Sille ei nyt vaan mitään voi, sillä mulla on koulu kesken Joensuussa ja toisella vakituinen virka Kuopiossa. Tässä ollaan kaikenlaisia kivoja ratkaisuja mietitty, ja jospa syksyn tullen ajatus "etäsuhteesta" hieman helpottaisi. Ei välimatka kuitenkaan tuhottoman pitkä ole, mutta olisihan se yhteinen koti ihana juttu.

 haalari kirppis / paita ja arskat BikBok / lenkkarit Nike / reppu Zara

Nämä keväämmällä otetut kuvat löydettyäni hämmästyin, kuinka ihanan hopeiset mun hiukset olivatkaan! En oo varmaan kahteen kuukauteen jaksanut käyttää mitään hopeatuotteita, jonka myötä mun hiusten hopeinen sävy on kaikonnut luonnostaan pois. Suunnitelmissa olisikin värjätä hiuksiin jokin vaalea, helpommin ylläpidettävä sävy. Sellainen, jota on sitten helpompi huoltaa ihan vaan tyvivärjäyksellä. Hopeinen harmaa on aivan ihana, ja varmasti sitä haluan jossain vaiheessa uudestaan kokeilla. Mutta kesäksi jotain vaaleaa ja helppoa, luonnollista ja hiuksia vähemmän kuluttavaa! Toivon että hopeashampoon ja muiden käytön vähentäminen vaikuttaa hiusten kuntoon positiivisesti. Itse asiassa varasin ajan kampaajalle ja hiuskuontalon päivitys venyy muutaman viikon päähän, mutta odotus on varmasti sen arvoista!

Täällä on ollut aika villiä menoa, sillä metsän eläimet ovat heittäytyneet melkoisen hurjiksi ja uhkarohkeiksi. Karhu liikkuu 10km päässä meiltä, meidän mökin lähellä. Sisko oli hieman säikähtänyt, kun oli tullut mökkitiellä vastaan :D Ilmeisesti muutkin ovat huolissaan aiheesta, sillä karhu tonkii yleisesti kyläläisten jäteastioita ja pihapiiriä. Mua niin harmittaa etten oo päässyt näkemään nallea! Mentiin Jussin kanssa moottoripyörällä kuoppaista mökkitietä ja meinasin tarjoutua kävelemään ettei ainakaan kaaduta, mutta kylläpä muutin mieleni kun muistin lähistöllä liikkuvan rohkean nallen :'DD Juu nou thänks. Eilen meiltä lähtenyt ystäväni oli sitten nähnyt kilsan päässä meiltä ilveksen, että eipä siinä!

Huomisen oon vielä töissä, ja sitten lähden Kaaville ja lauantaina juhlitaan poikaystävän työkaverin häitä. Mua vähän jänskättää, sillä en oo nähnyt varmaan yhtäkään juhlavieraista aiemmin. Onneksi oon suhteellisen sosiaalista ja puheliasta sorttia ;) Harmittaa, ettei nää rakennekynnet nyt sitten lopulta pysyneet yhtään. Vajaassa kahdessa viikossa multa oli lähtenyt ainakin 5 kynttä, ja sanomattakin selvää että tuollainen repeytyminen johonkin tökätessä vaurioitti myös omaa kynttä. Tietysti kaupassa töissä ollessani kynnet saivat välillä suhteellisen rajuakin kyytiä, vaikka lyhensin niitä jo aiemmin pahimpien vahinkojen ehkäisemiseksi. Nyt mulla on jäljellä kynsiä enää 4, jotka täytyisi saada jotenkin ennen häitä irrotettua.. Yritin ohjeita noudattamalla viilata niitä, mutta eihän nää perhana lähde mihinkään :-D Jussi lupasi mun hermoilua kuunnellessaan viilata nää huomenna, joten saa mun puolesta ihan vapaasti yrittää hahaha! 

Lisäksi kuhmolaisille tiedoksi, meidän perheen (lähinnä mun ja äidin) vaatteita löytyy Vesitornin kirppikseltä 9.-27.6 pöydästä 12! Myynnissä on niin vaatteita (XS-L), kenkiä (38-39) kuin sisustustavaroita ja muuta pikkusälääkin. Käykäähän ihmeessä kurkkaamassa, jos löytyisi jotain kivaa! :) Ja hei, lupaan että ens kerralla palaan VIIMEIN reissukuvien merkeissä! ;) 


from Sadepisaroita niitynkukkasilla http://ift.tt/1XHF3tN
http://ift.tt/1cNHAMY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti